duminică, 12 decembrie 2010


Am spus că iau o pauză..aşa ca un mic concediu pe timpul iernii dar nu pot.În primul rând pentru că am devenit ataşată sentimental de blogul meu(cum era şi normal) şi pentru că mai aud pe câte unii că îmi spun în glumă "aaaa,..n-ai mai scris pe blog.Ruşine!"

Da,întradevăr mi-e lene câteodată să încropesc un subiect de discuţie,pe care să-l dezbat aici.Şi de-aia o lălăi în halu' ăsta.


Acum simt timpul rămas până la ziua mea din ce în ce mai intens,din ce în ce mai îngreunat.De parcă n-ar mai vrea să se grăbească să mă pot bucura şi eu că am 17 ani fix!

Bun,deci abia aştept să vină sărbătorile.Deja simt mirosul de portocale,brad şi scorţişoară.



Îmi doresc ca de ziua mea să ningă.Să mă "bălăcesc" cu domnul N. în zăpadă,să ne batem cu bulgări şi să ne iubim cu nasurile roşii.

Can't wait!Sunt fericită şi entuziasmată!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!