miercuri, 29 decembrie 2010

Back de la Fetishval

A fost minunat.Mirific.Mirobolant.Am recitat şi am tremurat grav.Am avut emoţii şi au trecut,aproape instantaneu.N-ar fi trebuit pentru că eu scrisesem textul,numai că a fost ales de Marius de pe blogul meu.

Mi-a tremurat vocea,...şi oricum dacă aş fi redicat privirea nu aş fi văzut decât reflectoarele aşa încât mi-au mai dispărut instantaneu emoţiile.

Mi-am înăbuşit temerile cu fum de ţigară.Vogue Arome Menthol.Vreo 4 ţigări sau 5.Şi bricheta cu o tipă blondă goală.M-a relaxat şi detensionat.Şi...pe stomacul gol nu e nimic mai prost dar întotdeauna binevenit.

Mi-a plăcut şi mai vreau.A fost aşa bine.Mai bine decât ... o tequila...

Mi-e poftă de o bere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!