vineri, 31 decembrie 2010

Nu am vrut sa fiu rea.frate dar sa te dai la toti cocalarii si imputitii e grav!

Adica stiu ca il iubesti si ca isi bate joc de tine,ceea ce iti scade increderea in tine si te frustreaza...plus ca te bate si altele.Dar...nu trebuie sa iti ascunzi anxietatile dandu-te pe langa toti santieristii.e inacceptabil.

Chiar daca tie ti se pare ca esti frumoasa si buna(sau cel putin asa vrei sa arati ) nu este nevoie sa faci lucrurile astea numai ca sa iti hranesti ego-ul...Eu te inteleg asa la un deeper look dar la o privire de ansamblu nu pari decat o tarfa wannabe si tocmai de`aia si aia te lasa sa te dai la ei...

Gata am tacut.

Esti cea mai Frustrata,Naiva,Stramba,Proasta de bubui,Analfabeta,Agramata si Inutila persoana pe care am intalnit-o in viata mea!

Iti multumesc ca ma faci sa zambesc( ca sa imi ascund rasul isteric si ironic) de cate ori deschizi gura sa vorbesti cu mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!