vineri, 17 decembrie 2010

Leapșă : 5 lucruri făcute în 2010

Am preluat leapşa de la dragul de Cristian(ştiu că nu-i place să îi spun aşa ,dar vreau să-l tachinez).

Trebuie să menţionez 5 lucruri pe care le-am făcut în 2010 dar probabil voi scrie mai multe de dragul artei şi a baterii câmpilor cu graţie,aşa cum numai eu ştiu să fac.Deci:

1.L-am cunoscut pe Domnul N.(amicul,prietenul,fratele,iubitul,soţul,amantul şi Confidentul meu)
Chestia asta sună atât de tumultuos ,atât de încărcat de evenimente şi chestii importante încât aş putea să inchei leapşa aici fără să mă mustre conştiinţa că nu am respectat condiţiile date. Dar voi continua.
2.M-am maturizat şi sunt mândră de asta(în sfârşit am un target pentru după liceu şi după facultate din care,jumătate din "drumul" necesar este ca şi trecut)
3.Am participat la diferite evenimente(expoziţii hand-made de Crăciun,promovare de carte,prezentare de modă ecologică-pe care singură am organizat-o)
4.Am descoperit că am cele mai bune 2 prietene din lume(Alice şi Mary)
5.Mi-am stabilit noi ţinte şi trepte pe care trebuie să le desăvârşesc pentru a fi un jurnalist bun.

Ar mai fi,dar mă opresc aici.

Predau leapşa mai departe lui : Mary , Adriana , Coana Mitza , Dragoş Asaftei şi LadyCris .

Un comentariu:

  1. Mă bucur că ai acceptat și tu să o completezi :) Și așa-i, nu-mi place să mi se spună "Cristian" :))

    RăspundețiȘtergere

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!