sâmbătă, 16 octombrie 2010

Am fost la Guess Who şi la Spike azinoapte şi sincer nu a fost deloc cum mă aşteptam.Băieţii au fost buni ca întotdeauna,dar fanii şi organizarea clubului(implicând publicitatea) au fost groaznice.


Şi spun asta pentru că Paul şi Laur erau pe scenă şi se chinuiau să cânte , să fie buni şi astea...iar împreună cu ei vreo 20-30 de fani de pe lângă scenă care cântau şi-i susţineau...Clubul era aproape gol din cauza faptului că organizatorii n-au vrut să mai dea bani pe afişe pe care să le pună prin licee(la TU-r s-au pus şi a fost o grămadă de lume)


Laur este,bineînţeles dezamăgit.Imaginaţi-vă o gloată de piţipoance care vezi tu doamne şi-au luat masă dragă...Şi nu vroiau  să coboare lângă scenă de frică să nu le fure X sau Y masa dragă!

Eu sunt încântată totuşi...Paul a fost drăguţ şi Laur şi mai drăguţ.Sunt răguşită de cât am urlat şi n-am reuşit să  le spun băieţilor că sunt membru Gold în fanclubul lor,fiin'că era un dobitoc beat rangă exact lângă mine,care îi tot striga când pe unu'când pe altu' şi după ce i-au răspus politicos şi-au văzut că e beat şi alea...deja începuseră să nu se mai uite în direcţia noastră.


Io am fost o frumuşică(cum zice Alice despre ea însăşi-corectez pentru că ea m-a pus-) şi chiar m-am simţit bine.



P.S.: Am două vânătăi pe partea dorsală, mai precis buca dreaptă fiin'că am dat de două ori (când am plecat şi cand am venit) cu buca dreaptă în chestia pentru centură de pe bancheta din spate a maşinii lu' George!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!