marți, 26 octombrie 2010

Morfine

N-o mai suport când e îndrăgostită.E proastă!Şi o să doară.O să o doară rău!O să muşte din linguriţa cu miere şi-o să-şi spargă dinţii şi atunci o să o doară în cur de el,şi de maşina lui,şi de tot ce i se pare "dulce" la persoana lui.

Cum dracului să te cucerească ca pe o vită?Numai vitele se lasă cucerite.Îi dai să mănânce,îi cureţi grajdu' şi vita te iubeşte.Da' ea nu e vită,...nu.E proastă,..am spus mai sus.E o proastă în faza de negare.E o pseudoproastă.

Mi-ar place s-o văd cum se desparte de el.Şi de următorul,şi de următorul şi tot aşa până revine cu picioarele pe pământ...până o să scape de comportamentu' de copilă naivă...până se maturizează.Nu credeam că e aşa.Nu-mi doream să fie aşa,dar sper s-o influenţeze mediul în care stă.Fără să se închidă în ea şi să facă pe prinţesa şi pe întreţinuta.

Vrea să fie o minunată,o regină,o divină,o zână.Toate astea fără să suporte consecinţele,fără să îi pună întrebări,fără să gândească logic,fără să recunoască nici măcar faţă de ea cât e de primitivă faţă de anul în care trăim.Fără să-şi dea seama că nu e genul de băiat care merită toată îndrăgosteala ei.Fără să realizeze că bou' imediat ce vede vreuna mai altfel decât ea o să-i dea flit.

Oh,da...naiva de mine cum să nu mă gândesc că o iubeşte,că ţine la ea ...după atâta timp.Cum să nu mă gândesc că (la modul în care stau lucrurile,la modul în care zboară cu inele de logodnă în stânga şi-n dreapta şi cu "te iubesc-uri" spuse din obligaţie sau obişnuinţă ) peste un an se vede măritată cu el.Şi-apoi o să urle la ea,şi o să fie din ce în ce mai dobi puţin dulce decât e acum,poate o şi bate,cine ştie.

Şi-apoi o să vină la mine să-mi spună "ai avut dreptate,am fost o proastă".Şi-am să te primesc  să plângi pe umărul meu.Poate.Sau poate n-am să te primesc.


Mda,...pentru că în final am dreptate.Tot timpul am avut.SERIOS!

19 comentarii:

  1. Relatiile din liceu nu dureaza, stiu exemple unde au fost impreuna vreo 4 ani de liceu si vreo 4 de facultate, in al 9-lea an s-au despartit :| astia au cel mai mult :) mai stiu si altii cu 5, 6, 4 ani, exemple pozitive nush sa dau :)

    RăspundețiȘtergere
  2. N-am inteles monologul tau...e cumva o razvratire impotriva iubirii? Nu crezi ca poate exista sentimentul acela? Esti cam rece in ceea ce ai scris...Nu avem de unde sa stim daca acel tip e "the one" pentru ea. Plus...din experiente invata lumea....
    Viata e scurta....traieste-o...experimenteaza.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu e nicio răzvrătire împotriva iubirii în sine!E o pată pusă,o criză de-a mea în legătură cu naivitatea/prostia unora.Mă crizez când le văd pe unele că nu-şi dau seama de lume iar acel "the one" n-ar fi EL dacă într-adevăr ar fi.Adică nici măcar nu ştie ce vrea...cum să-şi fi dat deja seama că el este ACELA,când ea nici măcar n-a trecut de faza cu chestii siropoase şi libidinos de romantice?

    RăspundețiȘtergere
  4. Lasa sa isi dea seama singura....nu suntem noi in masura sa judecam ce e bine pentru cei din jurul nostru. Tot ce putem face e sa ne spunem parerea, nu sa criticam sau sa impiedicam ceea ce se intampla.

    RăspundețiȘtergere
  5. Păi şi eu îmi dau cu părerea,atâta doar că părerea mea se vede public.:)Domnu' deontolog

    RăspundețiȘtergere
  6. Si te-ai gandit ca poate parerea ta facuta public sa iti afecteze prietenia cu persoana respectiva? Sau sa iti afecteze imaginea?

    RăspundețiȘtergere
  7. Cam multe aere pentru o pustoaica. Oricum, abia inveti sa scrii. Abia inveti si tu sa scoti nasul in lume cu adevarat. Si te plasezi pe tine insati in pozitia de a judeca si a da verdicte. De obicei, oamenii foarte tineri, asa ca tine, care fac asta vor simti intr-o buna zi cum le fuge pamintul de sub picioare si se vor lovi atit de tare, incit intreaga lume va fi vinovata pentru asta. Lumea rea.

    RăspundețiȘtergere
  8. A,si ca o pustoaica cu aere ce te afli, ai comentariile la aprobare? Hahaha, nu prea ai sanse sa inveti prea multe asa. De la lingai nu ai ce invata.

    RăspundețiȘtergere
  9. Oh,...şi acum îmi dai lecţii de viaţă?ce drăguţ,...tare-mi place de tine.mbine.:D dar da,am comment request fiin'că vreau şi viin'că pot.Şi încă ceva..cum ar fi să ma autocenzurez,pe blogul meu propriu şi personal.Nu-ţi convine nu îmi mai citi blogul,mulţumesc:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Sebastian,nu este vorba despre prietena mea.Este vorba de puştoaicele astea ameţite de dragoste,în general.Nu fac în niciun caz referire la vreo prietenă de-a mea.altfel n-aş mai numi-o prietenă sauuu nu i-aş mai fi prietenă dacă aş scrie chesti despre ea pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  11. Normal ca-ti dau. Am cel putin cu zece ani mai mult decit tine. Lasa nasucul mai jos ca mai ai de invatat.
    Cit despre autocenzurare, face parte din procesul de invatare. Ai fi putut sa stii.

    RăspundețiȘtergere
  12. @Cineva daca ai avea cu 10 ani peste ea, nu ai vorbi asa, tu esti probabil un pusti plin de figuri ascuns in anonimat. Lasa oameni sa gandeasca si sa traiasca cum vor si vezi-ti de viata ta!

    RăspundețiȘtergere
  13. Marius lasa,...ca daca ar fi fost atat de matur si de inteligent nu ar fi avut vreo problema cu ce scriu eu sau cum scriu eu(chiar sunt sigura ca ar fi inteles despre ce vorbesc) dar da,lasa-l sa aiba momentul lui in care se simte puternic si debordant de maturitate si barbatie

    RăspundețiȘtergere
  14. Smecheruta mica, sint femeie si inca una care ride cu pofta acum. Daca ai stii tu cine sint...
    Marius, de ce nu-i dai, totusi, si ei acelasi sfat?

    Lyda, acum vezi cum e. Sa fii judecata, ghidata, sa ti se arate ca altii stiu mai bine decit tine. Cam ce-ai facut tu in postarea asta. Dar privitul in oglinda si empatia sint lucruri grele-grele.

    RăspundețiȘtergere
  15. Simt ca s-a ajuns in alta parte cu discutia asta, insa trebuie sa inclin si eu spre CINEVA.
    Oricat de mult de deranjeaza, fie ca e prietena ta sau nu, persoanele respective, despre care vorbesti tu, fac lucrurile mentionate mai sus pentru ca le place...le face fericite...si din cate stiu...scopul omului in viata e sa fie fericit....lasa-le draga sa se distreze cum pot...e o etapa din viata...
    Sau.....simt cumva o tenta de invidie in articolul tau?

    RăspundețiȘtergere
  16. Da,pun pariu că eşti o tanti tare importantă.Da' nu-mi prea pasă de ce zici matale:) deci,ca să îţi spun eu cum stau treburile.E problema mea ce scriu/fac/postez la mine pe blog,că doar sunt la mine pe blog.Când oi fi pe blogu' matale o să mă cenzurez singurică.Şi-apoi am spus ţi-o mai repet nu îţi convine nu-mi mai citi blogu'.Nu ţi-am cerut părerea deci nu îmi stârneşte niciun fel de curiozitate sau interes.Da? bine pa!

    RăspundețiȘtergere
  17. Doresc să menţionez că acsta va fi ultimul comentariu pe care îl postez pe această temă.Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  18. hhhmmm...cedezi prea usor.
    cand vezi ca cineva iti opune rezistenta cedezi...slab...te stiam altfel.
    in fine...as you wish.

    RăspundețiȘtergere

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!