duminică, 31 octombrie 2010

Îmi place

Mă  amuză histrionismul unora şi crizele altora.

Mă amuză că fiecare persoana cu o părere prea bună despre ea însăşi vine să îşi dea cu părerea despre blogul meu.Că nu e deontologic,că scriu mult prea copilăresc,că de ce folosesc argou sau jargon,că n-ar mai trebui să scriu aşa dacă doresc să mi se atribuie o imagine matură şi adecvată unui viitor jurnalist.Şi mai presus de toate "ar trebui să citeşti şi alte bloguri,să vezi cum ar trebui să se scrie într-un blog".Nu cred că există o schemă după care se concepe un blog şi cu atât mai mult nu cred că există vreun blog care să semene cu altul fiin'că niciunul dintre noi nu seamănă cu ceilalţi.

Păi da.Adevărul este că eu trăiesc perfect izolată,ermetic închisă în balonul meu de creaţie,că eu nu ştiu ce anume se întâmplă prin blogosferă şi că sunt absolut total paralelă cu celelalte bloguri,ceilalţi oameni de p'aci.

Nu...eu nu ar trebui să îmi exprim sentimentele aşa cum doresc eu pe blog sau să scriu despre ce îmi place mie cum îmi place mie.Eu nu ar trebui să trăiesc,respir,gândesc,concep idei,expun probleme,susţin păreri altfel decât o fac ¨alţii¨.De ce sunt eu aşa şi nu sunt o copie greţos de fidelă a altora?De ce nu suntem toţi la fel fără să avem ocazia să deţinem o conştiinţă,o PERSONALITATE sau orice alt lucru care ne diferenţiază de ceilalţi?

Nu mai vreau să fiu cine sunt, aşa cum sunt.Vreau să fim absolut toţi la fel.Eventual nici măcar să nu mai existe sexe,să fim Unisex,asexuaţi,fără conştiinţă,fără sentimente,neutrii,şterşi,incoerenţi,inapţi,nătângi,orbi,surzi,angoasaţi,distraşi,neatenţi,robotici,reci,neinfluenţabili,fără scrupule,insensibili,nemiloşi,abandonaţi,muţi,deznădăjduiţi.

Un comentariu:

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!