miercuri, 6 octombrie 2010

Lady Gaga în Budapesta

Am auzit că Lady Gaga vine în Ungaria,în Budapesta mai precis pe 7 noiembrie.Şi cum am fost tare curioasă de ce Budapesta şi nu Bucureşti,de ce Ungaria şi nu România m-am gândit să dau un mic search pe Google cu speranţa că voi găsi vreo chestiune.

Mă aşteptam să găsesc un fel de explicaţie gen vezi-Doamne o fi pentru un scop caritabil sau ceva,dar nu am găsit decât oferte turistice muuulte cu destinaţia Ungaria care exploatau la maxim venirea excentricei cântăreţe în ţara cu pricina.Ba chiar sunt pachete speciale făcute care includ transportul până la acel anume stadion unde am înţeles că va avea loc concertul.

Sunt curioasă dacă prin România se gândeşte să dea o tură,în concert...zic.

Acum,ca să închei într-o notă optimistă văd că bilete încă mai sunt disponibile şi la concertul acesta dar şi pentru concertele din 2011 pe site-ul acesta

Sunday November 07 2010 7:30 PM
Papp László Budapest Sportaréna-Budapest Hungary
Lady Gaga Monster Ball Tour From $343.52

9 comentarii:

  1. hey ce pot spune mey Lyda...lady gaga e chiar foarte tare..ciudat totusi ca vine in Ungaria si nu in Romania..si ca sa inchei ..f tare blogul tau:) kiss:*

    RăspundețiȘtergere
  2. dak vine GAgaGA in Romania nu osa aibe loc de curu tau mare ce dragut sunt :"> glumeam fetitza stai cuminte stii k te iubesc mult mult de tot si k cel mai mult pe lumea asta imi place sa ma joc cu nervii tai:*:*:* app no comment pt blog-ul tau esti :X::X:X felicitari si succes in continuare dar mintea ta nush kt de apreciata e in Romania=Cacat asa k fii u fata desteapta si dispari in S.U.A.aaacolo vei combina munk cu placerea ;) te poop dulce si lasa garda jos k nu t fut:*

    RăspundețiȘtergere
  3. sfat posteaza comentariu si da-mi replica dak te deranjeaza si nu il vrei pe blog asta conflictele atrag atentie si asta vezi oriunde in reclame la tv stiri etc e cv in masa :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Da Domnul Anomim oricine-ai-fi.Să înţeleg că ne cunoaştem :)):)):)) oricum mulţumesc pentru comment-uri.Mai aştept şi altele din partea ta.

    RăspundețiȘtergere
  5. De ce in Ungaria si nu in Romania? Foarte simpul: tara lor e mult mai civilizata decat a noastra!
    nu-s fanul lor...dar trebuie sa recunosc ca is cu o treapta mai sus decat noi. Eu, sa fiu artist de talie mondiala, nu cred ca as alege Romania ca locatie unde sa concertez.

    P.S. vazusem si postul tau legat de ceva clasamant....nu conteaza locul in care te situezi....trebuie sa scri ceea ce iti place, sa faci ceea ce iti aduce zambetul pe buze.

    Bafta in continuare

    RăspundețiȘtergere
  6. Daa,buna asta cu Lady Gaga.
    Bine, nu e chiar pe gustu'meu.Are o tenta de aspect mult prea exagerata.Dar , gusturile nu se discuta :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Super Tare Blog ;) bafta in Continuare :)

    RăspundețiȘtergere

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!