miercuri, 13 octombrie 2010

Chestii

Trebuie să spun că îs tare mândră de mine...am reuşit să scriu poezia pentru română,aia pe tema  "Lumea văzută prin ochii mei" şi mie mi se pare că a ieşit chiar foarte tare( aşa a zis şi profa ).Poezia va fi trimisă la un concurs care sincer nu ştiu cum se numeşte.


Am să o scriu şi pe blog dar după ce se termina perioada de graţie în care se pot trimite poeziile participanţilor.



În rest toate's bune cu excepţia faptului că azi m-a scos din sărite o fază cu o tipă pe care oricum n-o puteam suporta aproape din momentul în care am văzut-o.

Că vezi tu doamne săraca e aşa de sensibilă: dacă se întâmplă să fie la tablă şi eu,vacă cu cabină ce mă prezint,mă trezesc să spun că n-am înţeles(să mă bag peste ea,zice)ea devine dezorientată şi "se pierde".

Pe lângă asta mai scrisese şi greşit,tocmai de-aia nu pricepeam...da' vezi tu,adică io dacă e Pisy la tablă şi nu înţeleg să tac din gură că vezi nene din cauză că vorbesc eu nu mai înţelege nici ea.

Adică Băăă fatăă...da' cum ar fi să tac io şi să nu-nţeleg nimic ca să-nţelegi tu? :lol: 

 Eh,da' ştii ceva...io oricum nu's genu' care face chestii bune pentru alţii fiin'că nu-mi pasă de tine sau de ce-nţelegi tu.Hai pa pa pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!