duminică, 17 aprilie 2011

Carte în dar

Am primit leapşa de la Adi Hădean .

Pentru început vreau să fiu sinceră şi să mărturisesc că în copilărie nu prea citeam nimic,indiferent de cât de firbinţi erau rugăminţile maică-mii.Acu însă(de vreun an, cam aşa), parcă s-a trezit ân mine spiritu' ăsta al iubitorilor de cărţi.

Şi uite că acum pentru vacanţa de Paşte mi-am propus să citesc:

  • Zece negri mititei
  • Cianură pentru un surâs
  • Grasă şi proastă
  • Oglinda mortului
  • Faust
  • N sau M
  • Cianura scânteietoare
  • Bună seara, Melania!

Aşa că, cu toate fiţele şi necheful meu din copilărie acum m-am lipit de cărţi şi nu-mi mai trebuie altceva.(apropo, organizez pentru asta Schimb de cărţi în Constanţa)


Acestea fiind zise promit că dăruiesc o carte interesantă primului copil care îmi iese în cale!

Dau mai departe in special lui Cristi Mîrţ şi celorlalţi care o doresc!


2 comentarii:

  1. Deci trebuie să spun ce mi-am propus să citesc în vacanța de Paști?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu.
    Trebuie sa spui cat au fost de importante cartile in copilaria ta

    RăspundețiȘtergere

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!