duminică, 17 aprilie 2011

Carte în dar

Am primit leapşa de la Adi Hădean .

Pentru început vreau să fiu sinceră şi să mărturisesc că în copilărie nu prea citeam nimic,indiferent de cât de firbinţi erau rugăminţile maică-mii.Acu însă(de vreun an, cam aşa), parcă s-a trezit ân mine spiritu' ăsta al iubitorilor de cărţi.

Şi uite că acum pentru vacanţa de Paşte mi-am propus să citesc:

  • Zece negri mititei
  • Cianură pentru un surâs
  • Grasă şi proastă
  • Oglinda mortului
  • Faust
  • N sau M
  • Cianura scânteietoare
  • Bună seara, Melania!

Aşa că, cu toate fiţele şi necheful meu din copilărie acum m-am lipit de cărţi şi nu-mi mai trebuie altceva.(apropo, organizez pentru asta Schimb de cărţi în Constanţa)


Acestea fiind zise promit că dăruiesc o carte interesantă primului copil care îmi iese în cale!

Dau mai departe in special lui Cristi Mîrţ şi celorlalţi care o doresc!


2 comentarii:

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!