sâmbătă, 16 aprilie 2011

Expozitie hand-made în Constanţa


Stai în Constanţa şi eşti amator de hand-made sau ştii pe cineva căruia îi place?


Atunci te aşteptăm la expoziţia de produse hand-made în City PArk Mall din Constanţa.

Expoziţia este susţinută de copiii de la centrele de plasament din Constanta. A fost deschisă ieri şi durează până pe 20 aprilie timp în care puteţi admira şi achiziţiona aranjamente hand-made specifice sărbătorilor pascale!


Am fost şi eu acolo şi vreau să vă spun că aranjamentele sunt pur şi simplu superbe!

Nu am rezistat şi mi-am luat două ouă mari din ipsos pictate superb şi un aranjament cu lumânare de la acelaşi stand.


Vă voi pune poze imediat ce-oi găsi cu ce să le fac!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!