miercuri, 13 aprilie 2011

Leapşa cu dezvăluiri

Am preluat Leapşa de la Cristian


Sunt bloggeriţă visătoare şi naivă.

Aș vrea să ajung un jurnalist de succes.

Păstrez numai amintirile frumoase.Din celelalte învăţ câte ceva.

Mi-aș fi dorit să nu-l iubesc atât de mult.

Nu îmi place să fiu minţită.

Mă tem să nu fiu dezamăgită.

Îmi pare rău când sunt rea şi îi fac pe alţii să sufere.

Îmi plac cărţile şi filmele bune.

Nu sunt ipocrită deşi ar trebui.

Dansez când mă simt bine.

Cânt sub duş sau în cercul de prieteni.Nu pentru că am voce sau ureche muzicală ,doar pentru distraţie.

Niciodată nu sunt mulţumită cu ce am(lucru dobândit sau înnăscut) şi tind spre perfecţiune.

Rar ajung să urăsc pe cineva din tot sulfetul.

Plâng când sunt rănită pe persoane importante mie.

Sunt confuză când vine vorba de mate,chimie şi limbaje de programare.În rest vreau să cred că la toate celelalte mă pricep.

Am nevoie de cineva care să mă stimuleze intelectual.

Ar fi trebuit să profit de anumite oportunităţi mai mult decât am făcut-o.

Aș putea să am toţi bărbaţii la picioare numai cu două cuvinte.


Şi o dau mai departe tuturor celor care vor să o completeze.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!