miercuri, 13 aprilie 2011

De ce iubim bărbaţii


Pentru început doresc să menţionez faptul că acest text nu reprezintă altceva decât un feedback pentru cea mai minunată,genială,extraordinară şi nemaipomenită carte pe care am citit-o.


Aşa încât autorul acestei cărţi s-a transformat(în mintea mea) "peste noapte" în bărbatul geniu şi perfect pe care acum pur şi simplu îl divinizez.


Cartea despre care vorbesc se numeşte "De ce iubim femeile" iar Mircea Cărtărescu clar mi-a cucerit 90% din inimă.


Dar,lăsând la o parte asta,încep prin a spune că am observat cum un foarte înfocat poate fi atât de tandru,atent,senzual,iubitor şi sensibil...şi chiar mi-a plăcut.


Nu am să lungesc prologul ăsta prea mult descriind stările prin care am trecut citind cartea,trecând de la fericire la agonie,extaz,anxietate şi orgasm interior.

Deci,dedic următoarele capitole sufletului său mereu tânăr şi dorinţei mele irezistibile de a-l cunoaşte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!