sâmbătă, 23 aprilie 2011

Vreau şi eu!

















Da, ... după cum vedeţi sau nu vedeţi este ora 02:31 noaptea iar eu nu am somn.

Am început aşa să vedeţi cam cât de importanţi sunteţi pentru mine, voi, cititorii mei. Şi deci am zis să nu vă las fără subiect azi. Aşa încât răsfoind blogul unui prieten care a fost recent în Bucureţti şi care acum plânge după încă o tură m-am gândit că nici mie nu mi-ar sta rău în Bucureşti.

Pe de altă parte, lucrurile stau cam aşa:

  • este mult mai bună facultatea de jurnalism din Bucureşti
  • am mai multe oportunităţi de angajare
  • şi oricum... cert e că dacă vrei motive găseşti!
  • StarBucks!!!!!!!!!

Ah, da. Şi încă un motiv ar fi că toate evenimentele bloggărelnice se'ntâmplă în Bucureşti!

Uhm, deci în încheiere anunţ că doresc mutare urgentă la Bucureşti! Poate, poate găsesc pe cineva să-mi zică "Vino! Jur că am să te suport la mine până o să te plictiseşti TU de Bucureşti!"

3 comentarii:

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!