sâmbătă, 15 octombrie 2011

Cartea Rosie . Cheia operei lui Jung

Ei bine, ieri mi-a venit comanda (despre care nu am mentionat până acum) de la Elefant.ro. Adică Dictionarul explicativ de JURNALISM, RELATII PUBLICE şi PUBLICITATE scris de Cristian Florin Popescu şi însoţit de o "mostră" din Cartea Roşie a lui C.G.Jung iar ca să vă fac şi mai curioşi am să vă dau un citat:

"Anii în care m-am ocupat de imaginile interioare au constituit peroada cea mai importantă a vieţii mele, în decursul căreia s-au decis toate lucrurile esenţiale.
Atunci a început totul, iar amănuntele care au urmat sunt doar nilte completări şi lămuriri. Întreaba mea activitate ulterioară a constat în a elabora ceea ce ţâşnise în acei ani din inconştient şi mai întâi mă inundase, mă copleşise.
A fost materia primordială pentru opera unei vieţi."

C.G. Jung, 1957


Mie, cartea mi se pare foarte interesantă. Aş fi curioasă dacă există cineva care acitit-o şi dacă da, ce părere are despre stilul de a scrie?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!