joi, 27 octombrie 2011

Lecţie de educare a părerilor la prima vedere

Astăzi am primit o lecţie foarte importantă. O lecţie de educare a părerilor la prima vedere, să-i spun aşa, pe care o transit tuturor celor care în mod greşit procedează la fel ca mine.

Nu prea obişnuiesc să îmi fac păreri la prima vedere pentru că mi se întâmplă rar să am scăpări de felul acesta, de superficialitate. Dar când am, am şi asta e.


Ideea ar fi că astăzi, pe când mă îndreptam eu spre minunatul meu serviciu în faţa mea în autobuz se aşează un domn. De fapt, la cum arăta era cam ...un nene. Atât. Nu era foarte aranjat, nici foarte îngrijit, ba chiar purta şi ochelari şi avea un tic ciudat vorbind dintr-un colţ al gurii.

Ei bine acest nene, după ce a dat 2-3 telefoane dialogând zgomotos ( comunicare la care toată lumea din autobuz a luat parte fie că a vrut fie că nu) , stă nenea pe gânduri şi îşi scoate din sacoşa cea super-uzată, aproape fără culoare după atâtea folosiri (atenţie!) ce credeţi? Un minunat Ipad şi începe să îşi facă de cap.


Bineînţeles că toată lumea se uita la el uimită şi cu o privire la modul "deci , cum? / aşa ceva!?! "


Aşa că dragii mei, data viitoare cred că ar fi minunat să vă gândişi de două ori înainte de a judeca pe cineva după doar o primă vedere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!