luni, 17 octombrie 2011

Salata Caesar

Pentru ca am tot auzit lume care vorbeste de salata Caesar si pentru ca imi place la nebunie (cred ca as manca non-stop) m-am hotarat sa va dau propria mea reteta.

  • 200 grame de mix de salata. Asta inseamna salata iceberg, salata rosie(care e amara si da un gust special produsului final) si salata creata.
  • Rosii cherry - eu pun 5, 6 bucati
  • Branza galbena (Cheddar) este una buna de la Hochland pe care o dau prin razatoare. Mie imi place muullltaaa muulltaaa
  • O bucata de piept de pui pane
Se serveste cu sos de iaurt si crutoane. In cazult in care nu dispuneti de crutoane este foarte buna si painea pesmet, aceea care se vinde la pungi mari in supermarketuri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!