miercuri, 21 decembrie 2011

Am primit un cadou foarte special

Cu ocazia sărbătorilor de iarnă am primit de la Danone România un cadou foarte, dar foarte original şi delicios.

Poză nu am să dovedesc dar sper să mă credeţi pe cuvânt.

Am spus că a fost un cadou original pentru că a avut o tematică specială şi anume, a fost de natură să recreeze cadourile primite de bunica de la ţară. Aşa că a conţinut :

- desaga (nelipsită dar fermecătoare...are un aer vintage)
- o ciocolată făcută de Paula Ana ( http://paulaana.ro )
- un borcan de zacuscă împachetat absolut fermecător. Tot handmade de către Mihalache A. firma "Ţărăncuţa"
- o confitură (adică dulceaţă) din prune de Voineşti în Must de struguri (Sauvignon Blanc) de la "Reţete Vechi"
- Tragliatele cu Trufe
- şi nu în ultimul rând o felicitare semnată de Georgiana Gheorghe



Eu apreciez foarte, foarte mult gestul şi îi mulţumesc Elenei Cîrîc pentru postul de Spiriduşul Moşului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!