vineri, 9 decembrie 2011

Vreo sugestie pentru următorul concurs?

Gata, m-am întors din mini-vacanţa mea prelungită pe care mi-am hotărât-o singură, singurică fără să cer voia sau sfatul nimănui. A fost o vacanţă în care mi-am permis să fac ce doresc şi să mă gândesc la un nou tip de proiect pe care doresc să-l demarez. Este vorba despre un concurs de scris poveşti thriller...ehm, cei care vor dori să participe vor trebui să îmi trimită pe mail scrierile lor însoţite de nume, adresă de mail şi titlul thriller-ului.

Apoi va urma o perioadă în care voi publica poveştile pe blogul meu urmând ca participanţii să strângă cele mai multe voturi din partea cititorilor. Câştigătorii vor fi aceia care vor ocupa primele două locuri în clasament.

Iar premiul va fi câte o carte care se va încadra în tema concursului .


Ideea nu este încă definitivă aşa că, ... sunt deschisă la sugestii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!