sâmbătă, 17 decembrie 2011

Concurs

Aşa cum am promis, m-am străduit să fac un concurs pe placul tuturor. Rezultatul strădaniilor mele este concursul în care puteţi câştiga un pachet de cărţi format din :


1.Isaac Bashevis – Singer (Laureat al premiului Nobel) – Sosa
2.Sylvie Anne Golberg – Clepsidra
3.Octavian Sava – Cazul Beilis
4.Iuliana Enache – Tu esti numarul 1
5.Karin Slaughter – Martin Neintelesul


Pachet pus la dispoziţie de către sponsorul nostru www.book-land.ro


Pentru a vă înscrie aveţi la dispoziţie perioada 17 decembrie - 08 ianuarie şi tot ce trebuie să faceţi este să îmi trimiteţi pe adresa de mail n.lyda [ at ] yahoo [ dot ] com o povestioară amuzantă din viaţa voastră alături de datele voastre de contact: Nume, Prenume, Adresă şi Număr de telefon , cu menţiunea "Pentru concursul poveştilor amuzante" sau dacă vă este mai la îndemână puteţi scrie întâmplarea sub forma unui articol pe blog (în care să includeţi un direct link către blogul meu) iar apoi va trebui să lasaţi un comentariu la acest post cu linkul către articolul scris de voi. La sfârşitul perioadei de înscrieri toate povestioarele scrise vor fi publicate şi pe blogul meu însoţite de numele şi prenumele celui care a scris-o.


Toate povestioarele trimise vor fi citite de juriul alcătuit din mine şi reprezentantul www.book-land.ro , domnul Răzvan Bucur.

Câştigătorul va fi ales în data de 9 ianuarie în urma votului juriului mai sus menţionat.

Mult succes tuturor!

P.S.: Pentru a nu exista probleme eu voi răspunde fiecărui mail primit de la voi fără nicio excepţie. În cazul în care nu aţi primit niciun răspuns la mailul vostru în decursul a 3 sau 4 zile vă rog să mai trimiteţi o dată mailul împreună cu povestioara (pentru a primi garanţia că a ajuns unde trebuia)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!