joi, 8 martie 2012

Azi, nu-s femeie.

Astăzi nu sunt nici domnişoară, cu atât mai mult doamnă, nu-s nici femeie, nici fată, nici nimic ce face parte din câmpul ăsta lexical al feminităţii. Astăzi am fost o pseudo-chestie care, nebucurându-se de plăcerea Zilei Femeii, a stat şi-a muncit ca o vită la jug.


Aşa că, ...pentru mine nu a existat 8 martie decât ca zi de MAI multă muncă. Deci, nu am fost nici să "mă" sărbătoresc cu fetele pe la vreun suc, ori să mă înfrumuseţez cine-ştie-pe-unde. Nici măcar nu mi-am permis luxul de a-mi odihni ori dezmierda sufletul.


Astfel, mă declar bărbată zilele astea ca să pot termina muuultele chestii pe care le am de făcut...

Am să vă arăt rezultatele proiectului "Francophonie", proiect care-mi stresează zilele...dar pe care sper să-l organizez aşa cum îmi doresc.

3 comentarii:

  1. Succes cu ceea ce doreşti să obţii şi sper să vedem cât de repede rezultatele. Sper să ai o primăvară frumoasă :) bărbată.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulţumesc Ştefan. Am să pun poze, promit!

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca erai barbata, rezistai cu stoicism si nu te mai "plangeai" pe blog :)) (sau ba da, ca si eu ma plang). @->-- o floare de 8 martie, na :)

    RăspundețiȘtergere

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!