duminică, 11 martie 2012

Munca mea










Aşa cum am promis, am să public nişte poze din cele vreo 300 făcute zilele acestea pentru proiect. Proiect despre care am amintit doar trecător.


Dar, acum vă pot spune câte ceva despre el: este organizat cu ocazia zilei Francofoniei, pe 20 martie...iar tema propri
u-zisă este "Les dix mots pour la °Francophinie° ". Aşa că, am găsit
corespondentul fiecărui cuvânt într-o poză făcută de noi, cu propriul nostru model.




Acestea sunt numai câteva făcute de mine şi promit că voi mai adăuga imediat ce le voi avea pe toate.

Ah, şi... nu sunt modificate. Nu am apucat:D

7 comentarii:

  1. shut up and take my money ... :X

    Prea frumoasa tipa... thumbs up!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cele de pe plaja Modern imi plac cel mai mult :) Foarte frumoase poze, felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place cea de pe pervazul geamului. E atat de misterioasa...

    RăspundețiȘtergere
  4. superbe pozele :>
    Vorba lui Tudor, cele de pe Plaja Modern sunt frumoase. In schimb mie imi mai place si ultima :D

    RăspundețiȘtergere

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!