sâmbătă, 13 noiembrie 2010

E greu să fii nevastă

Da,într-adevăr e greu.E greu să fii soţie,amantă,iubită,soră,prietenă,confidentă...Mai presus de toate e greu să îl aştepţi acasă,când vine de la servici obosit,să îi calci lucrurile,să i le speli,să îi faci mâncarea care-i place lui,să fii sexy pentru el şi să îl înţelegi când pleacă cu băieţii la o bere şi-ţi spune că stă puţin...dar de fapt vine peste nu-stiu-câte ore acasă,să îi faci crize de gelozie şi să îi spui că nu-l mai crezi şi că te înşeală...şi-apoi să plângi ca proasta fiin'că îl iubeşti.Şi să vă împăcaţi, să te gândeşti că e băiat bun şi că te iubeşte cu adevărat şi că nu ţi-ar face tocmai ŢIE aşa ceva.

E greu să îl destinzi când e încordat şi stresat şi e şi mai greu să te chinui să îţi măsori cuvintele când e supărat numai ca să nu-l superi mai rău.

Dar, norocul meu e că Domnul N. apreciază lucrurile astea şi nu mă lasă singură să mă ocup de toate, nici nu mă supără prea des şi îmi face toate plăcerile.Şi e un tată minunat şi-un soţ la fel de minunat...şi nici măcar eu singură n-aş putea să mă iubesc cât mă iubeşte el.

7 comentarii:

  1. imi place si nu imi place dar trebuie sa recunosc asa este te pupic

    RăspundețiȘtergere
  2. Vad ca ai prezentat aici obligatiile unei femei intr-o casatorie...dar ma intreb.....beneficiile cui i le-ai lasat?
    Sau hai sa fim egali....scrie te rog si obligatiile barbatului, precum si beneficiile lui intr-o casatorie.
    ce zici?

    RăspundețiȘtergere
  3. Toparceanu despre neveste si sotii lor :)
    Cin' s-a fript cu ciorba...

    Fratele nevestei unui negustor
    A venit odata pe la casa lor,
    Zicând ca la noapte, mâine, cine stie,
    Are gând sa plece în calatorie
    Si ca, prin urmare,
    Vrea sa-si sarute sora la plecare.

    - Ba sa nu pui gura pe nevasta mea,
    A strigat barbatul, ca intri-n belea!
    - Si de ce sa nu pun gura, mai cumnate,
    Când stii ca mi-e sora si ca eu i-s frate?
    - Poti sa-i fii si tata! zise omul scurt, -
    Cin' s-a fript cu ciorba sufla si-n iaurt.


    Vaduva si piticul

    Zice ca demult, odata,
    Un pitic s-a însurat
    Cu o vaduva bogata,
    Ce fusese maritata
    Cu un mare om de stat.
    Si-o fi dus ea, altadata, o viata mai tihnita,
    Dar la urma si piticul a facut-o fericita...

    Cu munca si cu rabdare,
    Poti face cât unul mare.


    Microscopica

    Când pleca odata la razboi un om,
    I-a strigat o cioara dintr-un vârf de pom:
    - Du-te la bataie, pentru tara mori,
    Si-ti va da nevasta un copil din flori.
    Omul,
    Auzind acestea, n-a mai vrut sa plece,
    Deci a fost la urma, fiindc-a dezertat,
    Condamnat la moarte si executat.

    Cine crede tot ce-i spui
    Este vai de capul lui.

    RăspundețiȘtergere
  4. pfuuuuu, fetita mea, doar ce ai scris doua cuvinte despre ce inseamna sa fii nevasta si ia uite-i cum au sarit repede sa-si apere statutul, da nu ai facut decat sa mentionezi niste aspecte ca doar nu e ca ai dat cu parul :))))

    RăspundețiȘtergere
  5. Da Zefira,dar sigur pentru binele tuturor am să scriu şi despre obligaţiile bărbatului,dar si are femeii şi în special beneficiul unei căsătorii.

    RăspundețiȘtergere
  6. mda... ficare are obligatii intr-o casnicie .. daca incepem sa ne plangem inseamna ca ... dar nu spun mai multe , e aiurea zau ... sunt casatorit dar nu ma plang .. oare de ce ? pt ca sunt barbat ? ma indoiesc fetelor ....cineva scria ... de avantaje nu se vorbeste totusi ? app
    zefira de te prind ....

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce straniu sa vorbesti despre casatorie cind nu ai experimentat-o. Daca esti casatorita la 17 ani... nu stiu, mi se pare trist. Asta nu-i virsta de crescut copiii unui barbat de care sa te si intrebi daca nu cumva te inseala.

    RăspundețiȘtergere

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!