sâmbătă, 27 noiembrie 2010

Să facem o faptă bună!

Am răsfoit azi mai multe bloguri.Şi am citit povestea lui Zoltan.

"Ma numesc EGYED PETRU nascut 28.12.1974. Sufar de DISTROFIE MUSCULARA PROGRESIVA CONGENITALA si multe altele, REUMATISM am dureri ingrozitoare cind se schinba vremea, am probleme si cu FICATUL de cind am avut HEPATITA, de multe ori imi este foarte rau de la mincare, ar trebui sa tin regim dar nu-mi permit."
(mai multe informaţii despre el găsiţi aici )

Ce m-a impresionat foarte tare este faptul că nu se lasă bătut şi luptă în continuare cu viaţa,cu problemele,bolile de care suferă.
Mă gândeam să particip şi eu la campania iniţiată de Radu Bazavan, alias Groparu,şi să încerc să îi mobilizez pe cititorii mei pentru a sări în ajutorul unui om care are într-adevăr nevoie de ajutorul nostru.

Ce am aflat despre Zoltan,de la Radu Bazavan:

Zolty este un om simplu pe care se pare că nu prea-l iubesc zeii. Şi pe care mi ţi l-au oropsit şi lovit din toate direcţiile. După o copilărie nefericită, în care a ajuns în scaunul cu rotile din nişte erori repetate ale sistemului medical, după ce a crescut într-un mediu familial cum nici în filmele lui Hitchcock nu întâlneşti, Zolty îşi duce existenţa, aşa cum poate, împreună cu fratele lui (bugetar, deci minus 25%), într-o casă neizolată, care probabil urmează să cadă pe ei în viitorul apropiat, asta dacă nu face nimeni nimic pentru el. Şi aici, cu ajutorul lui Dumnezău, urmează să intervenim noi, adică colegii mei de muncă, şi voi, stimaţi cititori.

Am iniţiat o chetă în rândul onoratei cooperative la care prestez, şi acum iniţiez o chetă şi online. Vrem să strângem bani pentru a-i consolida şi izola casa lui Zolty, înainte ca să fie prea târziu. Pentru asta vom avea nevoie de ceva bănuţi, pe care vă rog frumos şi respectuos să-i donaţi! De la voi mai puţin, de la Dumnezău mai mult.”


Sper din tot sufletul ca această campanie să îl ajute!

3 comentarii:

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!