miercuri, 3 noiembrie 2010

Miercuri-zi de stat

O da,miercuri.Ce bine!Azi stau,stau aiurea,dorm,îmi permit.


Sunt de servici pe liceu,la intrarea profesorilor.Nu trebuie decât să zâmbesc frumos,să legitimez persoanele care intră în liceu(altele decât elevii sau cadrele didactice) şi în ultimă instanţă să ofer ajutorul meu celor care îl solicită.


Printre altele azi a fost o zi ciudată.Şi spun asta pentru că acum stau cu partea dreaptă a feţei amorţită de la o anestezie(de la dentist)

Am îndrumat diverse persoane prin liceu, şi am fost făcută gărgăriţă de către un nene care dă burse şcolare.


Da da...a fost minunat!:)) m-am distrat tare...

Un comentariu:

  1. Ooooo daaa....imi aduc si eu aminte cu drag de zilele cand eram elev de servici, dar la noi era doar pe jumatate ziua...in schimburi:(

    RăspundețiȘtergere

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!