joi, 4 noiembrie 2010

Nu,nu am să mă prefac că îmi pasă de tine.Pentru că nu îmi pasă...Mă gândesc că ar fi drăguţ să îmi dau şi eu cu părerea ca să nu rămân pe dinafară total de acest subiect şi ca să le dau unora senzaţia că sunt atât de importanţi încât să scriu un articol despre ei.

Sigur că ,cine nu ştie despre ce e vorba o să zică că am înnebunit ori ceva dar lăsând la o parte criticile "constructive" ale unora şi comentariile prosteşti şi deontologice ale altora mă gândeam să fiu o drăguţă şi o scumpă şi să fac prezentările de rigoare.



Să spunem că anume doamne frustrate, pline de ele şi înfiţoşate de propria persoană îşi permit să-şi dea cu părerea despre alţii (după ce au citit vreo 2-3 articole  ale Persoanei X) şi au senzaţia că ştiu absolut totul despre persoana cu pricina.

Madamele de genul ăsta se cred nişte importante ale blogosferei sau ale lumii virtuale şi nişte nemaipomenite în viaţa reală.Dar de fapt nu sunt.Sunt nişte frustrate umblătoare,vorbitoare şi nesatisfăcute care aşteaptă prima ocazie pentru a-şi refula anxietăţile.

Aşa este şi în cazul doamnei căreia mă adresez.Ştiu că se simte şi importantă şi în toate modurile posibile citind articolul până în acest punct.

Draga mea,

Mă bucur că există persoane asemenea ţie.Mă bucur să am parte de atenţia ta pe blogul meu şi mai presus de toate mă bucur că îmi dai motive să cred că părerea oricum proastă pe care mi-am format-o despre tine,este cu mult mai bună decât ceea ce eşti tu de fapt.Mă amuză faptul că ai senzaţia că,vorbind cu o " puştoaică de vârsta mea",te face pe tine vreo atotştiutoare,vreo inteligentă etc,etc.

Vreau să cred că treci prin perioade proaste(mai rău decât tine) şi că reacţiile,gesturile şi izbucnirile astea puerile sunt consecinţele evenimentelor mai puţin plăcute din viaţa ta:

Când domnu' te-a părăsit ,erai mai mult decât sigură că o să se întoarcă şi faceai pe inabordabila,pe virgina naivă şi nepenetrată(da' nu prea-ţi ieşea).Pfff şi ghici ce? Nenorocitu' nu numai că nu s-a întors da' s-a şi "bagăt" pe alta.Minunat ,nu?

Şi tu,înevitabil, sfârşeşti prin a te bălăci în propriul tău butoi de anxietăţi,cuvinte fără noimă,amintiri şi replici fanteziste mustind de prostie,vulgaritate şi greaţă psihică.                         

                                                                                             

Acestea fiind spuse mă simt îndatorată să menţionez că doamna cu pricina,nu numai că a tras concluzii într-un articol care n-avea absolut nicio treabă cu ea şi într-un  mod cât se poate de cretin( că eu critic pe alţii dar nu îmi place să fiu criticată ) dar s-a şi apucat ,sub pretextul "lasă să vezi şi tu cum e să te critice lumea", să îmi critice munca şi articolele.

Şi mă gândesc,...cum domne-fereşte să fii atât de inaptă încât să nu faci distincţia între doua chestii diferite-şi anume: Una e să critici o persoană pentru felul în care se comportă şi pentru cu totul şi cu totul alte principii,iar alta e să te apuci tu aşa aiurea să critici lumea prin prisma muncii depuse de ei într-un anumit segment.

Mă bucur că m-am făcut înţeleasă.


7 comentarii:

  1. Desigur nu-ti pasa. De aceea postezi ineptii pe blog despre chestiuni de care nu-ti pasa. Si incepi sa bati cimpii cu perioade proaste si domnul care te-a parasit. Despre ce vorbim?
    Atitudinea ta din fix doua-trei articole spune totul despre tine, oricit de mult te-ar deranja asta. Si mai ales felul in care managerizezi criticile primite. Nu aprobi comentarii, dar scrii articole despre comentarii pe care nu le aprobi.

    Replica de la final arata doar cit de bine te simti ca simti ca ti-ai luat revansa. Si ca tu poti avea ultimul cuvint impotriva cuiva la adresa caruia ai explodat doar pentru ca a indraznit sa-ti critice incercarile de pe blog. Si mai ales atitudinea de pustoaica ofuscata si mult prea orgolioasa.
    Sincer, nasol pentru tine. Cum iti ziceam, se observa cit de putin iti pasa.

    Curios, dar asta e cea mai lunga postare pe care ai scris-o pe bloguletul tau. Daca nici asta nu spune nimic despre tine, cred ca nu ai recunoaste nici in fata oglinzii. Hahahaha.

    RăspundețiȘtergere
  2. Stiu ca-ti place atentia asta, din aceasta cauza ti-o si acord. In plus, recunosc, imi place cum te agiti si cum te framinti in replici crizate si in cenzura.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu se poate! Mi-ai aprobat comentariile!
    Eu una as vrea sa cred ca asta-ti este o lectie invatata. Postarea in sine insa arata altceva.

    Ca sa reusesti in ceva, in orice, ti-ai putea cultiva ceva mai multa dorinta de a invata. Sa intelegi beneficiile autocenzurii si sa nu o inlocuiesti cu cenzurarea celor care-ti spun lucruri deranjante la ego.

    Succes.

    RăspundețiȘtergere
  4. PS:
    O mica sugestie. Un bun semn de deschidere spre a invata (fara sa intri pe schema agresiv-defensiva, din obisnuita) este sa incepi sa elimini virgulele dintre subiect si predicat din aceasta postare. Respectul pentru gramatica limbii romane n-a daunat inca nici unui blogger.

    Si inca o data succes.

    RăspundețiȘtergere
  5. doamnă cu rochiţă roşie,cineva foarte drăguţ m-a învăţat că atunci când O femeie Capricorn îşi dă cu părerea despre diverse lucruri o face numa' fiin'că-i frustrată ,eu să îi zâmbesc şi s-o las să vorbească singură.

    :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Observ ca iarasi recurgi la cenzurare cind iti lipsesc argumentel si incepi sa te simti nesigura. Cu atit mai mult cu cit ti-am dat un sfat care iarasi puncteaza greselile pe care nu vrei sa le inveti.

    O, da, desigur, m-ai lasat sa vorbesc singura. Cum sa nu. :D
    Oricum, stiu ca tu citesti asta. Nici nu conteaza altceva.

    RăspundețiȘtergere

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!