marți, 16 noiembrie 2010

Nu sunt rea şi nu mă folosesc de alţii pentru a-mi atinge scopurile.Deşi sunt acuzată de asta.Nici nu sunt drăguţă numai când am o ţintă precisă...Şi mă doare mai mult când lucruri de genul ăsta sunt spuse de persoane la care ţin.,deşi ...dacă ar fi ţinut şi persoanele respective în vreun fel la mine şi-ar fi dat seama că eu NU sunt aşa.Chiar nu sunt.

Şi în fond...cu indivizii la care nu ţin e normal să nu fiu drăguţă tot timpul...şi e şi mai normal ca ei să nu mă cunoască.De ce să mă port frumos şi să fiu o drăguţă cu persoane care nu merită?Adică ...nu e de-ajuns că au fost destule cu care am fost o minunată şi o perfectă ca să-mi dau într-un final seama că n-au meritat?

Şi nu domnule,nu sunt paranoică..dar m-aş bucura ca într-o zi să îmi dai dreptate după ce ai trecut chiar TU prin experienţe despre care am amintit mai sus.Mi-ar place ca cineva să îţi fută sufletul la modul cel mai urât.Mi-ar place să te văd cum suferi şi mai mult de atât mi-ar place să vii şi să spui cuvintele magice "mi-ai spus tu!".Şi-atunci normal că am să te iert...fiin'că ţin la tine.

Şi da,ţi-am spus eu.Pentru că eu ştiu cel mai bine,...indiferent că eşti preşedintele nu-ştiu-cărei chestie de la facultă sau oricine ai fi nu ai cum să simţi chestiile astea mai bine decât mine.

Şi încă o dată,...ţi-am spus eu.Aşa cum ţi-am spus şi de persoana aia specială,la discuţia despre căsătorie.Da, e special.Şi mă iubeşte...ştie cum,ce şi când simt.Şi e perfect...fără să îmi spună că sunt paranoică şi fără să îmi fută sufletu'.

Şi ştii ce?Nu-mi pasă!

3 comentarii:

  1. Deci de asta nu esti tu draguta cu mine tot timpul,a? :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Aduna parerile despre tine...si daca mai multe sunt de parere cu ale tipului descris aici....poate are dreptate...daca mai multe sunt diferite de cele ale tipului....inseamna ca greseste el....

    RăspundețiȘtergere
  3. Pe cind scriam texte la suparare pe blog, am ajuns sa-mi dau seama ca... nu faceam decit sa poluez spatiu meu special cu suparari. Sa le ingramadesc chiar acolo unde eu ar trebui sa ma bucur.

    Critica unor fenomene si/sau evenimente, carti samd se poate practica fara probeme. Ca aia nu ne creaza emotii negative prea mult.
    Bine, si blogul poate folosi ca descarcare, ca doar nu te poti seta ca un robotel: cind intru pe blog, scriu doar dragalasenii.

    Uneori e frumos cind putem sa ne desprindem din ce ne deranjeaza la cei din jur si fie sa-i ignoram, fie sa intelegem. Ne aduce mai multa liniste si putere de a ne bucura de noi insine. :)

    RăspundețiȘtergere

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!