miercuri, 10 noiembrie 2010

Să ne amuzăm!

Mi se pare că prea mult se agită lumea pentru un subiect atât de simplu.Ca de exemplu mi se pare să se agite cineva şi să o critice pe Miţaa doar pentru că a scris despre acea convorbire cu "personajul" de pe site.Nu cred că poate nimeni să controleze chestiile de genul ăsta,deci în mod automat n-ar trebui să se simtă nimeni vizat,să se scelereze şi să înjure prin stânga şi-n dreapta.

E inevitabil ca într-un site de genul acesta să apară oameni care să vrea să profite.Nu poţi nici să îi verifici pe toţi,nici să îi ţii de mână să nu scrie chestii...pentru că nu se poate!

A fost oarecum bine că s-a pus conversaţia pentru a amuza pe unii şi panica pe alţii...dar în mod sigur n-ar trebui să se scelereze moderatorii şi să se apuce să mustească de nervi şi cuvinte urâte!


Aşa deci,acu' ne-am scelerat,ne-am crizat,am înjurat şi-am drăcuit...Să ne amuzăm ,zic!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!